Engeland buitenlandse stage - Reisverslagen van Tom Muskens - WaarBenJij.nu Engeland buitenlandse stage - Reisverslagen van Tom Muskens - WaarBenJij.nu

Engeland buitenlandse stage

mijn reis begon op 27 april 2018 waar ik op de vroege ochtend naar Schiphol werd gebracht. Waarna ik een vlucht pakt naar Birmingham, van af daar ben ik door gegaan naar mijn eerst PGL park dit was Boreatton. In de park had ik mijn met 52 andere mensen de trainings week. Toen ik deze training week had afgerond ben ik met de trein naar het zuiden van het land gegaan de pond gepakt en zit ik nu al een tijdje op het Isle of White

Recente Reisverslagen:

12 Juli 2018

blog 5: isle of wight

06 Juli 2018

blog 4: werk

04 Juli 2018

Blog 3; lifestyle

24 Juni 2018

blog 2

20 Juni 2018

Blog 1
Tom

hallo mijn naam is Tom, ik ben 19 jaar en kom uit Tilburg . In deze blog vertel ik over mijn stage periode en tijd in Engeland. Ik zal zo leuk en duidelijk proberen te vertellen hoe mijn ervaring bij PGL is en wat ik mee maak.

Actief sinds 20 Juni 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2584

Voorgaande reizen:

27 April 2018 - 16 Juli 2018

Engeland buitenlandse stage

Landen bezocht: